@Jogi29: Wann Sie eine Reaktion geben in der English section, werden Sie vielleicht Google Translate gebrauchen, bevor Sie posten...?
Sie sprechen ueber "Mist"...???
Mist ist, wann einer Problemen had mit Dreambox Hardware, und keine Info oder Aussicht hat, wann das Geräte repariert wird.
Ich habe auch das Thread auf IHAD gelesen, und bin derselben Meinung wie Gentleman 1.
DMM Kundendienst ist vielleicht ueberfordert, nachdem Dreamboxen nicht mehr in Europa fabriciert werden...?
Aber gib bitte mal Information, statt Funkstille....
I would say, that mr Jogi29 should use Google Translate, before he posts in the English section...
He talks about "Mist", which can be freely translated by "s..t"...
S..t is, when people have trouble with Dreambox hardware,, but get no information, or have prospect, when they get their receiver repaired!
I have read the thread on IHAD, and have the same opinion as Gentleman 1.
Maybe DMM customer service is overburdened, after Dreamboxes aren´t manufactured any more in Europe?
But please give customers information, instead of radio silence...
Fr.gr. George